Danmarks bedste hold lukker og slukker

Fredag d. 21. juni lukker Mediegruppen ned for kerneforretning, opgaver og engagement. Efter godt 28 år i branchen er tiden og pengene løbet fra os. Det har været et forår med en markant mindre ordremængde og en tydelig ændring i kommunikationsmarkedet - og vi kan ikke se vejen frem i forhold til vores hold, setup og omkostningsstruktur.

Det betyder, at vi afvikler alle aktiviteter og indgiver konkursbegæring.

At lukke butikken er en af de sværeste opgaver, jeg har været med til at løse i mit liv. At skulle sige farvel til Mediegruppen, medarbejdere og relationer. Vi har længe haft det svært, og vi har kæmpet for vores kunder, for opgaverne og for at sikre alle. 

Indtil for få dage siden havde vi en plan, men virkeligheden overhaler håb og intentioner.

Jeg har været med i denne branche det meste af mit voksne liv. Fået lov til at løse et hav af spændende opgaver. Været på holdet, når virksomheder og organisationer skulle finde vejen frem, lægge ny strategi – eller blot kommunikere mere tydeligt og markant.

Vi har i Mediegruppen haft det privilegium at få lov til at arbejde med kunder, som alle har været værdibaserede, kæmpet for en bedre verden og gjort en forskel for mennesker og samfund.

Vores hold af kreative, skrivende og projektstyrende er nogle af Danmarks bedste. Og gennem tiden har Mediegruppen haft et hav af fantastiske medarbejdere med ombord. Folk som alle er videre, men har fået lidt af Mediegruppens stjernestøv og DNA med sig på rejsen.

Jeg håber, du vil tage godt imod denne meddelelse. 

Hjælp os hjem på bedste vis med at sikre, at både dit og Mediegruppens hold kommer godt videre.

Måske mødes vi igen og kan forsætte samtaler og omtaler.